gerechtsdeurwaarder utrecht

Nieuws

7 tips bij telefonisch herinneren aan betalingen

Het werkt vaak effectief om over een openstaande factuur eerst telefonisch contact met uw klant op te nemen. Uit onderzoek blijkt namelijk dat persoonlijk contact met debiteuren betalingstermijnen verkort. Bovendien geeft het u de kans om uw klant in het telefoongesprek te vragen of uw product of dienst naar tevredenheid is geweest en of u nog iets (anders) voor hem of haar kunt betekenen. U zet uw debiteurenbeheer daarmee in als relatiebeheer.

Vindt u het lastig om uw klanten telefonisch te benaderen over een openstaande factuur? Van den Berg de Rie & Uyterlinde geeft u 7 tips.

Meer lezen

Betalingsherinnering versturen? Let op deze 4 onmisbare aspecten

Veel ondernemers vinden het moeilijk om hun klanten te vragen of zij een openstaande factuur willen betalen, maar realiseren zich daarbij niet dat hun eigen liquiditeit ermee in gevaar kan komen. Bovendien beseffen zij niet dat een bedrijf dat geen tegenprestatie voor geleverde goederen of diensten verlangt niet altijd even serieus zal worden genomen. En zij laten de kans liggen om hun debiteurenbeheer in te zetten als relatiebeheer. Voldoende redenen dus om uw eigen betalingstermijnen serieus te nemen. Van den Berg de Rie & Uyterlinde helpt u graag op weg met uw openstaande facturen.

Meer lezen

8 tips voor overzichtelijke facturen die snel betaald worden

Uw facturen zijn een belangrijk onderdeel van goed debiteurenbeheer. Zijn uw facturen onoverzichtelijk of onduidelijk? Of staan er fouten in? Dan zorgt dat op zijn minst voor heen- en weer gebel of discussies. In het slechtste geval legt uw klant de factuur een tijdje weg tot hij tijd heeft om hem te ontcijferen. Wilt u dat uw facturen op tijd betaald worden? Van den Berg de Rie & Uyterlinde geeft u 8 tips.

Meer lezen

Abonneer u op de nieuwsbrief

Het laatste nieuws, whitepapers en columns over incasso en financiƫle werving.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.